42. Peña Flamenca Triana – Rafa de Ronda – Flamenco Fusión

Zapraszamy gorąco na koncert flamenco po długiej pandemicznej przerwie!

42. Peña Flamenca Triana

Rafa de Ronda – Flamenco Fusión

7 sierpnia 2020 – piątek – godz. 20.00
Sala Widowiskowa PJATK ul. Koszykowa 86

Rafa de Ronda – śpiew, gitara
Marta Robles – taniec
Arturo El Polaco – gitara, cajón
Alexis Valles – trąbka
Jan Żyżelewicz – gitara basowa

 

Bilety: 80 PLN
Rezerwacje: flamenco@triana.pl lub SMS 501 029 389
Wpłaty: Stowarzyszenie Flamenco Si
Nr konta: 60 2130 0004 2001 0617 6945 0001
lub
https://www.kupbilecik.pl/imprezy/53330/Warszawa/Pena+Flamenca+Triana/

Rafael Rodriguez Reyes – Rafa de Ronda – jest cygańskim śpiewakiem flamenco o szerokich zainteresowaniach muzycznych, obejmujących muzykę soul, blues, pop i latino. Znakomity głos, świetna technika wokalna, w której brzmienie flamenco współgra z elementami gospel, muzyczna lekkość i wyobraźnia sprawiają, że świetnie czuje się w projektach flamenco fusión. Jego repertuar obejmuje zarówno tradycyjne pieśni jak solea y malagueńa, jak i kubańskie bolera, dynamiczne rumby i przeboje rock andaluz.

Historia życia Rafy jest dość mocno związana z Polską. W swoich młodzieńczych latach bardzo intensywnie koncertował w całej Europie z grupą Agustina de la Fuente i z tym zespołem odbył kilka długich tras koncertowych po Polsce. To w Polsce w 2000 roku nagrał swoją pierwszą płytę „Arzapua” z udziałem gitarzysty Agustina de la Fuente i perkusisty Ricardo Espinosa.

Wspólny występ Marty Robles, Artura i Rafy jest też radosną podróżą sentymentalną. Artyści mają za sobą wiele wspólnych występów, fiest y festiwali. Przede wszystkim coroczne spotkania i koncerty na festiwalu flamenco w Berlinie, który na początku lat dwutysięcznych był jedną z największych imprez flamenco w Europie, a warszawska grupa „Los Payos” była tam corocznym gościem, podobnie jak zespół Rafy de Ronda. Właśnie u boku Rafy w 2002 roku Marta miała swój debiut na wielkich scenach – najpierw podczas miesięcznego tournée po Szwajcarii i Francji z Ballet Flamenco Antonio Perujo, a potem w największych salach koncertowych w Polsce z grupą Agustina de la Fuente.

Zasady postępowania wobec sytuacji epidemiologicznej:
1) Na sali widowiskowej co drugie miejsce pozostaje wolne (układ w szachownicę)
2) Widzowie zgadzają się na podanie swoich danych osobowych (imię, nazwisko i numer telefonu) i możliwość przekazania tych danych do Sanepidu w wypadku stwierdzenia zarażenia koronawirusem u któregoś z uczestników imprezy.
3) Przed wejściem na salę widowiskową widzom mierzona jest temperatura. Osoby z gorączką nie mogą uczestniczyć w koncercie.